Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.28. 21:19 Hujjel

Kedd+szerda- jóóó napunk vanXD

Tegnap jó volt, me nemtom, ja stefi ideges volt még mindig a liftezés miatt, tökhülye, na mindegy, uhh, angolon megdőlt minden rekord, először is: balog megszagolja az opportyunitizt, és felkiált: Hmmmmm, ez zöld!!!!!!!!!!!!!!!!4444, aztán jakócs kiabál: CSANÁD, HA EZT FOLYTATOD KIVÁGLAK A TEREMBŐL!!!!, erre Frajna vérnyugottan:- Adjak ollót?-, szánalmas, ez megasta az óra hangulatát.
Délután kéziztük, és hiányos csapattal jól kikaptunk, elég szer volt, ricsi próbált vmit csinni, szabó+ feri bombázták a kapu fölötti 2 négyzetmétert, én meg összeszenvedtem 3 gólt... Szánalmas, aztán mentem szájharmónikázni, és a nagyonszarnak hitt darabom kiderült, hogy király volt, és no problem vele, kiráááááály, hazaértem, megcsintam a retorika befejezését, és aluttam is, beszéltem anyával, tökjó ma megjött.
Aztán ma, megint egy jóóó nap, tesin bennvoltunk a füllet teremben, szíjet se hülye...
Utána szünetben kimentün, csönőkor indultunk el Alex órájára és felérve az elsőre látjuk, hogy már nincs ott senki, hu tökre beszartunk, benyitunk, upsz ez Szecsődi, hoppá, futás tanárihoz, tökre szarva az irodalomfeleléstől mint késők, és láttuk, h a konorótban leszünk, futás le, de szerencsére Alex többet késett szal huh, szerencsére esélyem sincs felelésre 3 5-össel.
Matekon meg lettem dicsérve, hogy milyen jó h csöndbevagyok digamiattszidás közben, ameddig vicckönyvet olvastam. Suli után fociztunk, aztán csicskultunk egy kicsit Csiszi 8.-as haverjaivalXD. Aztán foci-tollas-foci, és futás Frajnával teniszre, hu olyna szarul ment, a nap, meg az egész napXD kiszívta minden erőmet, és nem ment át semmi, ami meg igen, az hosszú volt, áááááááááááááhhh, nah mindegy, itthon anyáék(!!!!!) elmenőben fogadtak Törökádám koncertre, és anya elmondta, hogy hol van a szuvenírom angliából, és majd holnap mesél. Tökjó, kaptam 3 pár angolos titokzikni, és szerzett nekem 1 évnyi munkát angliában 12. után, jeeeeeeeeeeeXD, azóta itthon döglök, tekkenezek, msn-ezek, szájharmonikázok, és kéne illuminátusolni is, de azt nemhiszem, meek is, vagyis elég volt az írásból, és majd jó8 STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr11492502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása