Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.05. 22:16 Hujjel

Meccs, és más...

Reggel sikerült ¾ 11-kor kelnem, és anya egyből elkezdte csinálni a rántottát, mivel csak 5 tojásunk volt, ezért mindenféle „körettel” jóól meg lett szórva, sok hagyma, tej, és sok szalonna, szóval megint kis diétás, koleszterinmentes rántottácskát ettünk. Aztán majd kipukkadtunk, és egyből elkezdtünk pakolni, közben jöttek Kisvaxék, de nem jöttek be, mert a manókkal nem akartak fűbe mászkálni, az ellenkezésüket véig hallottunk, sok-sok hangos sikongatás, és még lépcsőzni se engedték őket, anya elbeszélgetett Gabival a telefonjáról, amit tegnap du adott ide, hogy feltöltsük gépről usb-vel, és Gabinál megtört a jég, reggel átmentek Viskre. Aztán pakoltunk tovább, mars megintcsak nem mozgott sokat, és egyből bepattant a kocsiba, hazafele még megálltunk Gabiéknál anya beszaladt mi vártunk, aztán volt egy jóóó kis hazafeleutunk, esővel, napsütéssel, szakadóesővel és szakadó napsütéssel. Itthon apáék vártak, Marsnak kellett eyg kicsit mozognia, hogy megnézze h a Paca. De szerettük, ami itt lakott... A mi kis nagyonöreg cicánk, aki Borssal együt került hozzánk, akkor találták rokonok a lakótelepre kidobva egy zsákban, és nekünk adták, Borssal nagyon jó barátok voltak, mondjuk úgy, felnevelték egymást, de amikor a szeleburdi Mars megérkezett, odament hozzá, és játszani akart vele, ő ezt azzal jelzi, hogy odaugrik a feje elé terpeszfekvésben, oldalrafordítja a fülét és néz. Na ez Pacának nem tetszett, és orroncsapta, azóta csak titokban teheti be a mancsát a kertünkbe:D...

Nah szóval Marsi körbenézett, és egész délután nem lett semennyire se vizes, bár zuhogott az eső. Ő csak bent feküdt a foteljában, és nézett...

Én me hazajöttem, megebédeltem kimentem Nagyihoz felköszönteni anyáknapja alkalmából, egy kis Tésai orgonával, és szegénynek ráharapott a lábára egy kutya, úgyhogy, most nem mozoghat sokat. Nah, aztánvisszajöttem, és elkezdtem csinálni a Duna-Ipoly NP-s kiselőadást, 13Mb lett belőle, azért szép nagyXD.

Aztán egyből futás meccsre, ahol szar alacsony palánkok voltak, és bőven tudtam húzni rá, bár a meccs nem adta meg erre az alkalmat, de végül kikaptunt 15(!!!) ponttal, de többre számítottunk szal jó. Azóta itthon ülök, és pihegek, holnap délutáni suli, tök jó, lehet sokáig aludni, nah STBSTBSTB.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr49455740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lujzi 2008.05.09. 08:55:39

Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, tökjó =) És Kaiser Chiefs-t hallgatok, Noszek kicsit fel****ta az agym (nemjár pofon, csillagok vannak =)), Hamletből 5öst kell írni, és én is akarok írni írni írni, de nem blogot. Majd kigondolom, de ezek a Tésás-elgépelős-Hujjel izgi élete-blogbejegyzések inspirálóak voltak =) Ha valaha könyvet fogok írni, benne leszel =)
süti beállítások módosítása