Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.07. 15:20 Hujjel

Aquapark előtt

Először is a péntek: Reggel jó volt bringával menni, bár kissé sietni kellett me elaluttam, nem számított sokat, mert bioszon is majnem bealuttam filmezés közben, aztán jött a matek, meírtam a dogát rohatttjóra, kiráááááááály, ha ezekután sem ad 5-öst, akkor húúúúúúúú... A második matekon meg, hát ez hülye... Feladott egy példát házinak... Valamikor régen, lecseszett, hogy senki se tutta, és lekezte megolsani, fél óra szerencsétlenkedés után rájött, hogy ez nem egy egyszerű házipélda, hanem évszázad példája, és most belezavarodott, úgyhogy otthon csináljuk meg, és hétfőn kikérdezi, mert ezt nem lehet elhalasztani, számalmasan hülye ez a Stefi. Aztán nyelvtanon lezárultak a retorikafeleések vére... A kémiadogánál most évvégén Mizo azt a taktikát nyomatja, hogy vannak a javítók, ők megírják, beszedi, és mindenkinél dob kockával, ha egy bizonyos számot dob, akkor azt is beszedi, ha nem, akkor nem, szal tanulni kell, azért mert lehet hogy beszedi, ez tanári szemszögből tök jó lehet, viszont nekünk nem teccik, de kül tökjól megírtam, és nem is szette be, mint tavaly, Patty meg másoccorra nem tanult, és másoccorra beszette tőleXD. Aztán volt az angol, előtte feldobóttunk mint állat húúúú, és találtunk néhány papírt hülye amerikai törvényekkel, pl.: Medencében biciklizni tilos; este 6 után az elveszett amdár után fütyörészni tilos!, és stb,stb, stb... ekkora baromságok, szal rendesen formában voltunk. Meg a hülye Csanád, kifejlesztette a hónajjos cuppanósfi×gás háttal és székkel történő verzióját, na ettől ő meg a Frajna fél órás rögőgörcsben tört ki, Jakócs kikülte őket, aztán visszajöttek, aztán véglegXD. Ennyi volt, du mé marattunk kicist beszélgetni, hazafele kítűnő szembeszelem volt, tök jól esett, aztán hazaértem, család eltávozott, én egyesül itthon, király, go edzésre, végig jáccottunk jóóó volt ,asszem Andrásbát véglegesen elkülték jómesszire, pedig tegnap olyan ari volt, úgy tervezgette, hogy mi lesz jövőre, mit fog csinálni, jól keresztbelőtték a terveitXD. Este még megnéztem a Step Up-ot ami tök jó, aztán aluttam, reggel korán, fél 10-kor keltem, megnéztem a Transformers-t, aztán elkeztem sütitsütni. Lajos féle igénytelen túróssüti, Bólyi túróslepény, de szerintem leginkább az Agglegénysüti név illik rá a legjobban. Olyan könnyű elkészíteni, tésztát se kell gyúrni, csak eccerűen "beszórjuk" az alapanyagokat a tepsibe, betesszük a sütőbe, kivesszük, és meesszük, ennyi, még gondolkozom, hogy csinálok valami más finomat, de azt még nemtom, pedig jó sütisütő formában vagyokXD.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr50508315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása