Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.04.29. 19:48 Hujjel

Kedd

ma is álmos voltam ,de tudom, hogy ez az utolsó napom, ey 6 napos szünet előtt, szal tökjóóóóXD, egész nap nem történt semmi izgi, viszont, suli után elmentünk LUFIBOLTBA LUFIT venni, lehet hogy hülyén látszik leírva, de bárki akinek mondtam, hogy megyünk lufiboltba, megkérdezte hogy miért!!! és ezt hívják istvános szinvonalnak.
Nah szóval vettünk egy szép pezsgős lufit, és hazafele azzal jáccottunk, itthon  már csak üldögélek, unatkozok, és várom a holnapot, amikor megyünk ballagásra, és no suli..
Fu ez az egész de rövid lett, na gondolkozok egy kicsit ozt folytatom.
Jah, uhh, olyan szép KAKASHI SZENSZEJT rajzoltam hogy hű, főleg örülök, mert tök rég rajzoltam utoljára, és végre megint, és nem csesztem el egyből, szal tök jó.
Nah és így most elgondolkodok az élet nagy dolgain: SZERENCSÉRE televok tökhülye de jobbnál jobb haverokkal, tök jól érzem magam napról napra, csak az a gáz, hogy mostanában mintha néma üzemmódra lennék kapcsolva, ha senki se csin semmit megnémulok és meg se szólalok sokáig, nemtudom, hogy ez miért van, és ezen közben is el szoktam gondolkozni, de nem jutok semmire, viszont észbeli képességeim tetejében is vok, mert néha elkezdek gondolkozni, hogy kéne hozni valami témát...
DE MIT?, nem tudom, és sose tudom, és ez tök zavar, de remélem ki fogok ugrani ebből a vályúból nagyon yorsan, és megint tudok beszélni akárkivel simán, és nem kell vki, aki voszi a beszélgetést.
Hu most olyan szarul érzem magam, tudom h köv találkozáskor a Csiszár EGÉSZ nap ezt fogja nekem mondani, de aztmondják, hogy az jó ha kiírom magamból a problémáimat, hát nos egyenlőre ennyit sikerült szülnöm, ja és várom a megoldásokat a múltheti NÉMET VERSENYRE, és ha gáz van és nem tudtok kommentelni, akkor csak annyit kell csinni, h regisztráltok, és kész, tökjó is lettXD.
Nah, ahhoz, h még többet kiírjak magamból ,még gyűjtöm az energiát, de szintem hamarosan újra eljön egy lelkizős rész(rájöttem, hogy ez a tavasz messze nem olyan jó mint amilyennek mondják), és majd jóóól megdumálom magammal, és túlleszek rajta, na csá, és minden jót...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr49447676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökmag 2008.04.29. 20:06:21

Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am jáó á blog csájje! Egy harmonikás élete!XD Jah és tökhülye haverokról : te vagy TÁKÖR, úh neszójjábe! Az aztán TÖKHÜLYE!
süti beállítások módosítása