Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.22. 12:48 Hujjel

Évzáró-buli-Tésa

 

Ezt a postot már rég meg akartam írni, csak mindig elhalasztottam. Foyltatnám onnan az eseményeket, hogy múlt péntek: késő délelőtt kletem, és volt egy csomó dolgom egész napra, jól beosztottam az időmet, aztán ezt jól elrontottam, kipakoltam a balcsiscuccomat, majd nemistudommár mit csináltam, de lett volna szabadidőm, és aztán elkeztdem ebédet csinálni. Nagyon finom lett, paradicsomos tengeri herkentyű tésztával, nyaminyami. Aztán egy gyors hajmosás, és indulás ki biciklit szerelni. Hosszas szenvedés után sierült 3:40-re elkészülnöm vele, szép úúúj kerekei vannak, aztán rájöttem, hogy upsz, 20 perccem van átöltözin, és kimennni a 130-as megállójába, ha nem kaarok egyedül elmenni arra a szerencsétlen évzáróra. Sikerült is, szépen(???) ünneplőben(!!!) elindultam, bár mé néhány olajfolt tarkította a kezemet, odaértem, huh nem késtem le, aztán hopp, jön apa kocsival, hogy elvisz minket, ne kelljen várnunk ezazzzzz, így az utazásunk Zsófival megrövidült, tök jó volt, beértünk, hát elég szemétség... Adtak egy hetet, hogy elfelejtsük a sok nyomi osztálytárs fejét, meg a tanárokat, és akkor behívnak 3 órára, hogy ezeket az emlékeket felelevenítsük, Lázárnak sikerült a beszédét fél órában lezaavarnia, mindenki kapott sok hülyeséget, mi lelkesen tapsoltunk, jellemző, legalább vmit csinjukn, me figyelni nincs értelme, vagyis de, volt 2 kilátási pont: Sámi tarkopasz fényvisszaverős pudvás fele, és Jakócs hasa... Stefi meg végig cseszte a felyünket, hogy „ez azért már meredek fiaim!”, szánalom, szintem komolyan elvárta volna, hogy tűző napot vigyázban állva végigvárjuk azt a szar beszédet. Nah jó aztán bementünk, kikaptuk a biziket, ez is jelentős hülyülés közepette. Aztán én go frajnáékhoz, aki meengette, hoy a FÜRDŐSZOBÁJUKBAN, CIPŐ NÉLKÜL átőltözzek, sőt a WC-t is használhattam volna, de csak ha addig köpdösök utána bele, hogy lehúzódjon... Aztán kaptunk a töööökjófej Frajna-mamától egy kis powerpointbemutató nézegetés, és indulás Hódos bulijára. Hát igen, ott... Egész gyorsan előkerült 2 üveg Jéger, és két üveg pezsgő, meg is tették a hatásukat, innentől a részleteket nem fejtem ki, mert elég szemétség lenne, szal röviden annyi, hogy elszabadult a pokol, a buli átalakult, és beszélgetés lett belől kissé feszült hangulatban, de aztán beültünk meccset nézni, Török-Horvát, hosszabbítás. Hatalmas izgalmak, hosszabbítás hosszabbításában(LÁTTAD AZT A GÓLT A 122. PERCBEN?????:O) egyenlítrettek, aztán mégnagyobb izgalmak, 11-esekkel aláztak a TÖRÖKÖK JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe, KAZIM KAZIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Aztán jöttünk haza, mármint én frajnához, aludni, de előtte mindenkit hazakisértünk. Meg akartunk nézni egy filmet, de elég gyorsan bealuttunk, és reggel el is elaluttunk, így sietnem kellett, haza, mivel 8-ra volt megbeszélve, hogy hazaérjek. Otthon egy gyors pakolás, és insulás Tésára.

Ott egyből bevetettük magunkat a munkába, mármint leleeltem a friss borsótermést, huuu nagyon finom, aznap már csak eperszedés volt apáék pálinkájához, és egy kis épezés- TV, alvás, háháhá, nyertek az Oroszok, durva ez az eb, a nagy esélyesek jó hamar kiestek. Vasárnap reggeli, az eperlekvár előkészítése, és jeee, elmentünk apával vezetni, látszik, hogy 1 hónapja nem vezettem, vagy fél órát áldogáltunk a domboldalon, mire sikerült 1 kézifékesindulást összehoznom, upsz, de aztán jó lett, és a végére egész jól ment. Aztán kaszálgattam, aluttam, zenét hallgattam, és lehet, hogy szájharmonikatanárt váltok, de ezt még nemtom. Aztán még mindenféle hülyeséget dolgozgattam, majd elindultunk, és Mama érintésével éjfélre hazaértünk, HÁHÁHÁHÁHÁ, kikaptak KIESTEK az olaszok, szegény csiszi, most nála leszünk egy hetet... Ma sikerült 11-ig aludnom, aztán összeszettem magam, összepakoltam, kicsit gépezek, összébszedem magam, és indulás Csisziékhez, jeeeeeeeee, és ottleszek egy hetet, tök klafaXD, jó szórakozást mindenkinek, és ITT A NYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁR.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr35547830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása