Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.09. 16:50 Hujjel

Vicces hét

Sajna kedd után nem enedhettem meg magamnak, hogy sokáig aludjak, ezért korán keltem...
MEnnyi új információ, és én ezt leközöltem...
NAh kedden jó volt délutáni tanítás, teccett, kiselőadtunk, és Noszek kicsit felidegesített, tök jó kiselőadást csináltam, de neki nem tetszett a hülye kiskutyás-személyes-Tésás képek miatt, mindegy, 5-öst kaptunk(remélem) és nekem tetszett. Aztán kb ennyi, infon megint nem volt épem, így most csak ültem és néztem ki a fejemből, Jakócs bevágott egy kihúzható karót azért, me nem volt zsúrkocsi kiselőadni, suli után meg átmentünk Mamámhoz, SUBIIIIIIIIIZNI, tök ari volt, de azóta le lett nyírva, és már szép is, akkor még csak egy nagy liheő-lógónyelvű-szőrkupac volt, asszem már szebb...
Nah ennyi, szerdán nem volt semmi izgi, mármint mértne lett volna, megírtuk a Hamlet TZ-t ennyi...
Utána voltam szájharmónikázni, tök jó volt, tök jól ment az egész, és király, utána mentünk  bevásárolni, Dekatlonba, meg Ósönbe, vettünk sok rövidgatyát, néhány pólót, és PAPUCSOT, aztán szétaláztam öcsémet kosárban meg FOCIBAN, aztán hazajöttünk.
Tegnap kikaptam a nagyonötös matekdogámat(1 hiba), tök büszke vok magamra, suli után marattunk foci-kosarazni, aztán meccs, egész jó volt, bár Orsinéni ideges lett kicsit, me alig tuttunk játszani, én benyomtam néhány könyököst, hatalmas búrákat, meg ilyenek szal teccett.
Ma meg végre felvettem a papucsot, reggel kicsit fázott a lábam, de aztán tök jó lett, írtam egy király Biosz dogát, aztán volt egy semlees napom, véül kosárzással meg ilyesmi sportokkal zártuk a sulit, aztán Csanáddal me Baloggal elmentünk mekizni, zabáltunk egy nagyot tök finom, és minnyá meek edzésre, remélem hogy jó lesz, jah utána me go Tésa, o babázás, nahellooo.



Ja és kérek több kommentet, vagy ideúszitom anyáékat, és mondom, hogy ajánlja mindenkinek, lesz itt ám élet, ja és valamikor feltettem a számlálót, meg a jelentétjelzőt, király.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr36461590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökmag 2008.05.15. 21:24:58

Ajjajj itt komojan kommentek kellenek
1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd
süti beállítások módosítása