Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.01. 22:28 Hujjel

Ballagás, és kikapcsolódás

Tegnap fél9-kor keltünk, és egyből mentünk ballagásra, ekkor még úgy gondoltam, hogy ez így jó mert lelógom az irodalomtz-t és egész du kockulhatok.

Nah ez nem jött össze, először is volt egy uncsi ballagás, amit szerencsére véigültünk, aztán átmentünk Zsomborékhoz, ahhol akkora programválaszték volt: 3szoba-3gép, és lehetett nézni, hát ez öcsémet nagyon meghatotta, ki se lehetett hívni kajálni, csak erőszakkal, dehát, engem nem kötött le annyira, aztán jött tömeg, és sokan lettünk, és akkor már sokan unatkoztunk, én fel-alá ingázva benézve ide-oda, aztán persze, amikor már csak fél óra volt az indulásunkig, akkor rájött a többiekre a sétálni menés, najó mindegy, azt a kis időt már túlélem, de hazafele BKV-ztunk öcsémmel:S, jah persze az eső is eleredt.

MSN-en megtudtam, hogy az irodalomtz-t nem írták meg, és a sulisballagás tök jó volt, és h az esti sétálás jó hosszűra nyúlt, és kosaraztak, nah mindegy majs máskor vmit jobban csinálok, v anyáékat veszem rá h sétálhassak, v nem érdekel az egész, a tegnapról kb ennyit, este már csak gépeztünk.

 

Ma egész korán keltem és jó kis készülődés után elindultunk Anyáéval és Marssal Tésára, immár megint, egy új internettel, útközben végig zenét hallattunk és néztük a szép tájat.

Mikor leértünk, megint egy kis növényhatározással kezdtük: minden fán icipici gyümölcsök vannak tömegesével, a fű megint rekordsebességgel nő, a hagyma kihajtott, és a veteményes megint szép gazos lett, ekkor még csak azt láttuk hogy vannak szomszédék, meg Horváth család, és tuttuk, h lejön a Kisvax família ikrestül.

Nah egész nap úgy elvoltunk, ebéd, nagyonfinom kenyeret csintunk, és 5 körül átmentünk Viskre, hogy Péterék leróhassák a tartozásukat, ez úgy történt, hogy elsőzör beültönk a kocsmába, kiderült, hogy focimeccs van, és akkor ottmarastunk egy kicsit, kiderült, hogy a libáin egyenlőre dioszaurusznak fognak kikelni, aztán elmentünk megkeresni a Borka családot, fél óra és sikerült, akkor játszottunk egy kicsit Lilivel, és egyből hazahúztunk, de beugruttunk a Kerényiekhez babázni, NAAAAAAAAAAAAAAAGYOOOOOOOOOOOON cukik, és minden másodpercben ott kell velük lenni, én kaptam sörtXD, és jól elvoltunk, aztán hazajöttünk, mert meg kellett nézni az Az Angol aki dombra ment föl de hegyről jött le című filmet, ami tök jó, hihetetlenül királyság, és a legjobb benne Kanos Morgan azóta itt gépezek.

És megtuttam ,hogy az irodalom tz-t nem írták meg, és hogy a tenai sétálók 9-ig kinnvoltak, és KOSARAZTAK, nah ez megpecsételte a tegnap jóságát, ez annyira fontos, hogy már el is feletettem ,hogy egyszer már leírtam, de mindegy, jó ez így, nah jó8, jó soká akarok aludniXD

 

STB.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr92450451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.05.02. 15:28:01

Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és már alig várom,hogy olvashassam:P....szijó
süti beállítások módosítása