Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.10. 21:21 Hujjel

Javában nyár, zuhogó esővel...

Szal ott voltam uccsónak, hogy szombat este... délután, akkor még elkeztem csokis tekercset csinálni nagyon lelkesen, ugyan ekkora lelkesedéssel elégettem az első kettő tálcányit, de más baj is volt, a töltelék állaga elég gáz volt szal kifolyt, a harmadik tálcányira annyit tuttam okosodni, hogy sokszor kimentem megnézni, és amikor készközeli volt ottmarattam, így egy normális tálcányi lett, este még továbbolvasta ma Tartuffe-ot. Vasárnap nagy lelkesen mentem Örsre, ott kitaláltuk, hogy kevesen és esőben nem megyünk aquaparkba, szal bementünk sugár-árkád, árkádban nyomtuk a csocsót, majd kitaláltuk, hogy mozizunk, irány az Arena plaza, odataláltunk gyorsan, és kinéztük a 10-kor kezdődő Indiana Jonas filmet, addog meg elmentünk kajálni, mármint aki evett, akkor még úgy volt, hogy Pattymama majd hoz pénzt, azokét akik nem szóltak hogy nem jönnek, és jól elkajáljuk, aztán beültünk filmre, hát elég gáz, kicsit UNREALXD. Aztán egy kis játéksziget... egészen kicsi:P, meg sok Electro World, nagyon sok, aztán ferenccel otthagytuk a kockákat, hazamentünk, és aztán már csak itthon voltam.
Hétfőőn még anyáék nem jöttek haza, szal egyedül kellett elindulnom reggel, BUSSZAL!!!! mindegy jóóóóó napom volt ja, király, aztán go edzésre vicces volt ,fociztunk, kosárlabdával, én voltam a csapatunk gólkirálya, mind az egyet én lőttem, azt is úgy, hogy a kapus ne mfigyelt, de la félpályárólXD. Aztán hazaértem, füröttem, és indulás Pribojszki Matyi- How many more? lemezbemutató koncertre. Hamar oda kellett menni, mivel foglaltunk asztalt, kaptam egy pohár sört, már gyúrok a Hódos bulijáraXD. A koncert hatalmas volt, Gyenge Lajos a doboknál megmutatta mekkora egy állat, ütötte a dobot mint állat, rohattjól, és közben röhöött, és beszélgetett, elég durva, a zongorista eccerre jáccott 2 zonoránXD, Pribojszki Matyi meg nem hazugtolta meg világbajnok 5. helyét, rohattjól nyomta a szájharmónikát. Durva, ez a lemez, most adták ki nemrég, és MÁRIS ARANYLEMEZ LETT, tehát volt nagy buli, pezsgő, torta, aranylemez minden király, bár kicsit feszülten jáccottak, mivel sokat készültek, és ez mégiscsak egy lemezbemutatás. Mikor hazajöttünk megettük a maradék tengeriherkentyűs tésztát, majd aluttunk. Ma is NAGYONJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ napunk voltXD. Suliban semmi izi, Frajna+Csanád Nándival kiegészülve egésznap háttal-székkel fingós partit rendeztek, lol... Du kicsit marattunk, majd szemét frajna nem volt képes eljönni vleem MP4-et venni ,há phűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű. gonosz, GONOSZ, GONOSZ. Mindegy, én mevettem aztán elmentem Zozóhoz, ott eyből kinyitottam, hűűűűűűűűűűűha ez kirááály, váóóóóXD, aztán gyakoroltunk, és egyből kihasználtuk az ezernyisok szabadhelyemet(2gb) és kaptam megint sok zenét, a fél AC/DC pályafutást, meg jó kis bluesokat. Itthon már csak csicskultam, zenét írtam ki, Step Up 2-t néztem, tök király, meg megírtam ezt a SZÖSSZENETETXD. Nah jó8, a holnapi nap is vicces lesz majd leírom, most izgalomnövelek szal jó8. ja és ÁCIÓ!

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr11513717

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: forex market sentiment data 2018.02.15. 17:24:30

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása