Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.07.31. 13:10 Hujjel

Tiszap, és még ami eszembe jut.

MOst jöttem haza tiszap-ből, elég durva, jó régen írtam, de asszem a gépemen megvan az eltelt idő nagy része. Szal telik a nyár, jól érzem magam, folyton van valami programom, és nagyrészt jóidő van. És tegnap lett vége a TISZAP-s tábornak. Sajnos idáigi Tiszap-k közül ez volt a legroszabb, mind időjárásban mind szervezésben, első 3 nap nagyrészt rosszidő volt, és csak vasárnap kezdődött el a végleges jóidő, nem mintha ez vissszatartott volna minket egy kis sárban csúszdázástól, vagy szakadóesőben fürdéstől, vagy szakadó esőben Tiszapüspökibemenéstől. A jobb része vasárnap kezdődött, csupa sár volrt mindenki de a hangulat meg az idő is naposra váltott, és elkezdődhettek a szabadtéri programok, először is a duatlon verseny, bár nekem sokkal jobban tetszik a trimibi(TRiatlon MInusz BIcikli) elnevezés. Sajnos csak 2.- ok lettünk 2 vizilabdás állattal, de az egyéniben söpörtünk, mienk lett az első 5 helyezés. Mivel vasárnap ügyeeltesek voltunk, akartunk szalonnát venni, szalonnasütéshez az éjszakai ügyeletnél, de lusták voltunk elmenni, és a tanárok persze, hogy nem hoztak nekünk, szal csak kenyeret tudtunk pirítani. Hétfőn délután portya volt, gyorsan eltelt az idő, egész jók lettünk, és  a bemutatós, kilógóseggű törpénk egyértelműen alázott. Kedden már csak a sporté volt az idő, az addig lejátszott 2 meccset megnyertük fociban CSISZI nélkül, nagyon jól hátszott a csapat: Patty, Kvitner, Fabó, Böbe, Wulf. Szal az utolsó meccsen sok csere is beállt, és egy elég szerencsétlen összjáték eredménxeképpen lőttem egy gólt(!!!) és bedobásból attam egy gyönyörű gólpasszt. Így a csapat gollövőlistájának 3. helyét foglaltam el, de mert csak a Böbe előrébb van a névsorban. Ja és közben tollasban folyton nyertem egyéniben, nyertünk párosban, és bajutottam/jutottunk az elődöntőbe mindkét kategóriában, sajnos csak egy 3. és egy 3-4. helyezést tuttunk összeszedni, de hatalmas sikerélmény volt. És sajnos jött a hír, hogy az eddigi 7-8méternyi emelkedés után a tisza még további 2 métert fog emelkedni, tehát elmarad a ,máodik turnus, de szerencsére lesz helyettte Gárdonyban pót-tiszap jeeeeeeeeeeeeee. Szerdán már csak szomorúan és fárattan pakoltunk, és jöttünk haza, persze ezer más történt, de most nem jutnak eszembe, és ha eszembe jutnának, akkor a blog.hu kitiltana túl hosszú bejegyzés miatt, szal aki ottvolt úgy is tudja, aki meg nem, az tegnap este 3 órás telefonbeszélgetésben értesítve lett, és ha nem akkor sajnálhatja, hogy nem volt ott. Holnap megyek a póttáborba, de még ma csiszit beteglátogatjuk, és irkálunk a gipszére... jeeeeeeeeeeee, és tuti hogy megint mindent el fogok felejteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr46594253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása