Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.05. 16:23 Hujjel

Egy újabb izgi hét, kevés szabadidővel.

Hétfőn jó volt, mentem bringával, hu ofőn Stefi annyira kiborult, hogy nagyon, elég durva voltXD hihetetlen, délután edzés volt sulim szar öccsében, mármint öcsém szar sulijában, de felrajzoltam nekik egy csibét a betonraxD. Kedden nem mehettem bringával, mivel mentem Zozóhoz, és oda elég gázos lenne feltekerni, a Rózsadomb közepénre, szal papucsban indultam útnak, délután kicsit maradtunk, aztán kicsit szájharmonikáztam, a darab rohattjól ment, ennek most tökre éreztem a ritmusát, kirááály voooooltxD. Este már csak gépeztem. Tegnap reggel végre ójonnan felszerelt bringával nyomultam, hosszabb üléscső, új lakat, tök király így, gyorsabban tudok tépniXD.És huh, az van, hogy a már leírt retorikavizsga elkezdődött, de már kedden, és tegnap volt az a nap, hogy bent kellett maradni délután sokáig, hogy tanávzárásig végezzünk, ez fél 8 lett. Sajnos az enyém nem volt jó, mert az uccsó előtti volt, mindenki hullafárattan várta a végét, és nem szorult belém túl sok szónoki véna, de majd máskor szebbet beszélek, és összeszedem magam, hazafele izgi volt bicóóózni, asszittem hideg lesz, de nem, tök jó idő volt, sőt jól is esett, kiszellőzött a fejem. Este még felszereltük a bicikliórát, tök király, nah ennek örültem, de ma regel eső keltett föl, így nem akartam elmenni bringával, sajnálom már, mert szép idő volt, de hát ez Mörfi törvény, nah szal beértem, lement szépen a nap, tesin hülyültünk, és Stefinek JÓ kedve volt, nem céklavörös fejjel jött be órára, tök jó, lehet hogy megneveljükXD, jah és huh, összekeverte a CSISZIT a NAGYÁDÁMMAL, szegény csiszár, aztán ezzel addig basztattuk, amíg ki nem borult, ilyet még nem láttamXD. El kezdett belőle ömleni a szó és csak jött-jött, már szinte a Nándihoz(!!!) lehetett hasonlítani, aztán szépen lenyugodott. Este edzés lesz, ha lesz még izgi holnap leírom, szal További jónapot, majd jó8, és ugyanakkor STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr7505323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása