Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.11.24. 17:40 Hujjel

Jocó

Hétvégén matektáborban(!!!) voltam Apósomnál, és így tegnap, azaz vasárnap délután tiszta lefáradtan jöttem haza, és megpróbáltam eltölteni az időt estig. Akkor viszont megjött a családom hátrahagyva egy izgalmas hétvégét Tésán, és nem hátrahagyva egy gyönyörű kiscicát. Hihetetlenül meglepett ez a hír, úgy volt, hogy nem lesz addig cicánk, amíg következő kutya nem lesz, mert lehet, hogy most megszeretné a Mars, de Borssal is ugyanígy jártunk: Pacával nagyon szerették egymást, csak aztán Paca hazai pályájára megérkezett Mars, fiatalon, szeleburdin, és hogy- hogy nem odatoppantott neki, hogy játszanak egyet, ez Pacának nem tetszett annyira, és lekevert egy pofont, nah attól a pillanattól fogva Mars utálja a macskákat, és Paca éppenezért nem lakhat itthon. Nah ezekből kifolyólag, lemondtunk a cicáról, de ezekszerint Anya nem tudott ellenálnni egy ilyen szép cica elhozatalának, szóval tegnaptól fogva van egy kiscicánk, aki hihetetlenül szeleburdi, társaságközpontú, és természetesen hülye.

És nagyon élvezzük. Utolsó írásom óta élem színtelen szagtalan gáz halmazállapotú hétköznapjaimat, és éppen egy betegségbe látszok belépni, remélem nem kapom el a kórt, és élhetek tovább mint állat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr25786280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása