Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.14. 01:17 Hujjel

VAKÁCIÓÓÓÓ!!!

Nah, de ne vágjunk egyből a közepébe...
Ott tartunk, hogy szerda, tök jó volt KAJB miaaaattt 9(!!!)-re kellett menni, szal akkor keltem, amikor másoknak kezdődött a suli. LOL, beértem szépen leizzadva, végre el lette engedva egyedül brinával jeeeeeee. Volt 2 óra, az is rövidített, abból is 1 tesi, mert aztán Frajnára rájött a migrén, szegény, úgyhogy haza kellett kisérnem, elég szarul nézett ki, mikor hazaértünk, egyből alutt egyet, és addig elvoltam, és akkor elérkezettnek láttam az időt, hogy visszaérjek suli végére, szal otthagytam, pont jól érkeztem a focistákkal, szal foci kicsit, aztán jöttünk haza. Hülye Csiszár... Felvállalta, hogy sétál a brina mellett, a Stadionokig, amiből Örs lett, aki tudja hhova járunk, az tuggyaXD, hogy ez mennyit jelent, főleg random( elze if rantomize k×××a a××××d Tuba g××i) futásokkal megspékelve, szal jól odaértünk, aztán haza, egész délután itthon döglöttem, és nem voltam képes leírni a napomat ide, hát ennyi, jah és filmet akartam nézni, csak Frajna szarul írta ki a DVD-t és szar BSPlayerrel nincs hangja wááá, WMP-rel meg nincs felirat, wáh...
Aztán csütörtök, "normális tanás", nmetörtént semmi, kicsit marattunk focizni, aztán lezártuk az évet kosáron, évadzáró edzéssel, ecsém jól beszart, amikor András bá, a mumusa bejött, szal gyorsan hazafutott, ki érti... Az edzés jó gáz volt, jáccottunk 2 hülye meccset, Andrásbá beszédet tartott: dicsérte magát, a csapatot, magát, a csapatot.
ENNYIII, ja és uccsó spanyolóra ezzel a tanárra valszeg szal brühühühühühühühühühhü.
Ma, jóóóóó napunk volt, de átadom a jogot a balogHnak, hogy leírja, és majd később jegyzeteiből megírom én is:

Regel rohADT Jóvolt me épphogy elértem a vonatot, a Tank pedi felszállt és bealudt, úgyhogy jól othagytam..:) Aztán Elkezdődött a tanév ucsó napja:
Stefkó MOST ELŐSZÖR jófej volt velünk és MEGKÉRDEZTE h mit akarunk jáccani!!! (hiba a matrixban) Volt akasztófa meg gyorsrirás és felfújt cotonnal lufiztunk...:)LOOOOL
Irodalom a Vicuska sztárolásávl telt meg a hódos end sára (end pisti) by tartuffe. Kajbangol vices volt mert MEINT jófej volt, bár Ferinek nem teccett a padtakaritás. És végül a LÉNYEG:
Focizni próbáltunk de az eső ismét kötzbeszólt (na meg a Vörös) Aztán vices volt me bringával és gyalog vittünk"haza" 1 tonna cuccccot. Megpróbáltuk felpakolni a buszra de a köcsö pudvás kopasz sofőr nem enette föl. Aztán a bowlingba nem volt semmi extra, legfeljebb az h vicuskával ekcsesztük a hasunkat vmi kajával. Utána elköltöttük a majdnem maradék pénzünket játéképre...:)
Aztán a vica talált 3000ftnyi utalványt, amiből elmentünk a negyed 10es miitoménmire.
A lényeg az h összefutottunk egy tök vicces csajjal meg egy csendes hapekkal. Beültettem mellém a csajt aztán elkezdett dumálni úgyhogy nemtom miről szólt aaa... jaa megvan, a narnia2. Éjfélre vége is volt a filmnek úgyhogy kimentünk, MsNt elkértük, kaptunk a csajtól 1000ftnyi utalványt me el kellett volna költenie, me rászálltak a szülei. Végül a
vica báttya hazafuvaroott minket. És most megirtam a hulej blogját, miközben szart... ENNNNNYI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr50519507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása