Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.04.21. 20:17 Hujjel

Vasárnap+hétfő

A tegnap estét befejezve: először is befeküdtünk az ágyba Urit nézni és gépeztünk...
aztán egy hirtelen ötlet vezérelte átmentünk a Sáska Gézáékhoz és egy jó kis elbeszélgetés után hazamentünk, én visszafeküdtem a technika vívmányai közé, Anya meg elvitte a Marsot sétálni, aki szeény a Gézáékhoz nem jöhetett, mert Vilmával, az ottani "vad" juhászkutyával nem ápolnak kifejezetten jó kapcsolatot.
Éjjel mé Apáék meérkeztek a "király" kárpátia koncertről.

Vasárnap reggel sülő, koleszterin és zsírmentes, 10 tojásos, szalonnás-kolbászos rántotta illatára keltem. Aztán egy kiadós reggeli után kezdődött a munkaaaa...
Először is Ecsémmel lementünk haveromék romos telkére, és nekiálltunk az ólak ledöntésére, ezt úgy építették, h közben rendesen fogyott a pénz. Tégla-beton-vályog sorrendben haladtak...
A tégla néha néha összetartott, a peton attól elporladt ha ránéztem, a vályog pedig át volt ázva, szóval az is elég könnnyen dőlt...
Miután ezt a fontos munkát elvégeztük, visszamentünk, és kifeküdtünk a kertbe pihenni, mivel a szülők még Visken "tejet szereztek"(ittak:P(vizet...)). Mikor megérkeztek, már délután lett és kezdődött is a sziorú munka...
A nyuszi beugrott a remoskába és elkezdett sülni, én lekaszáltam a budira vezető utat, anya füvet nyírt, apa a pince elektromosságát nyomatta, öcsém me nem hazugtolta meg önmagát, és nem volt hajlandó kikelni a kempingágyból.
Ezután a helyzet változott...
Én étvettem a fűnyírót, öcsém leült és nézte ahogy anya varrt, apa maradt.
Ezután méegyszer...
Én elkezdtem felbányászni a szomszédsába vezető rég elfeledett járdát, öcsém lelkes segítségével, anya visszavette a fűnyírót...
Ezután mégegyszert...
Najó már nem...
Csak egyszerűen kivontam magamat a munkából, és herfliztem egyet, öcsém pihent.
 Jujj, olyan finom lett a nyuszi a remoskában, főleg Mariska néni csalamádéjával elfogyasztva, tehát megint pihentem, és a nap hátralevő része így zajlott le.
Még átmantünk Viskre, de egy ivászat nem sok, annyit marastunk csak ot, és visszatéptünk haza, öcsémet közben elaláztam egy cangaversenyen.
Itthon már csak fürdésre volt időnk.
Bár útközben anya nem hazustolta meg magát, 3-ból 3 vadat(nyuszi,őz,nyuszi) átangedett az úton, ezel mefosztva minket 1 heti élelemtől.

HÉTFŐ

Álmosan keltem, és lekéstem a buszt, matekon Stefkó jó szokása szerint felidegesítette magát, aztán volt néhány uncsi óránk, aztán ofőin megint bebizzonyította önidegesítő képességét, na és az angol...
Az hihetetlen volt, majdnem szétszakadtuk a fejünket:
Balog olvassa angolul a szöveget(no kiejtésXD) és próbálja fordítani, Jakócs csúnyán néz...
Frajna megszólal: mindegy mit mondasz, csak fordítsd már...
NA elszabadult a pokol, Én: és teyük fel főni lassú tűzön 10 percig.
És ez meghatározta az anolóra további menetét.
Aztán tesi, semmi izi, kicsit marattam focizni, ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS, a CSISZI végre HAZAKÍSÉRT!!!!!!!!!!!!!!!!
Aztán edzés, szétaláztam az öszes barom seggét királyozásban, és most itthon pihenek, és örülök a holnapi koncertnek...
ÉS VÁROM
VÁROM
VÁROM
VÁROM
VÁROM
VÁROM
VÁROM
VÁROM
Na csá, holnap nemhiszem h fogok írni mert KONCERT, amit:
VÁROK
VÁROK
VÁROK
VÁROK
VÁROK
VÁROK
VÁROK

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr18435982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása