Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.13. 17:54 Hujjel

Hétvége, de sajnos kedden.

Nah mivel soknapos hétvége volt, sokat nem írtam le, ennek története van, szóval előről.
Pénteken végre jól éreztem magamat, és FELVETTEM A PAPUCSOT, tök jól esett itt a nyár, ez a papucs dolog eléggé megosztó, sok hülye lebuzizza, de csak azért mert nem érzik át a papucs-fílinget, tök jó, hogy a lábam nem rohas egész nap a cipóben, hanem szellőzik, és különben is tök laza dolo, szóvalreggel papucsban, didereve mentem suliba, kiderült, hogy az uccsó 2 óránk a Komáromiak érkezése miatt elmarad, így a nap jó kedvben telt, szóval 5. óra után beültünk megnázni a Komárom-Szt. István tanárok focimeccset, Kis Sándor Tanárúrral együtt, alázós volt, SáMi úgy levette mellel a labdát Borosnak, és BUMM GÓL, végül 6:4-re nyertek a mi vénséges tanáraink. Aztán hazajüvés, csicskulás után, majd edzés, ami elég gáz volt Orsinéni szar kedve miatt, és ezután jött a nagy szar...
Apa elkezdett hívogatni ismeretlen számon, és elsőre nem vette föl, következő 2-nél megnéztem-kinyomtam, aztán a 4. hívást, amikor saját mobiljáról hívott zseben kinyomtam, nem érdekelt mi az, közben ő ott állt kocsival velem szemben, csak 3 hülye pöcs próbált oltogatni, és így nem figyeltem, és elmentem a busszal, erre apa ideges lett, és nem vihettem épet telekre, ezért nem tudtam leírni az eseményeket.:@:@:@:@:@

Szombatom kényelmesen korán keltünk, fél9 körül, mert mentünk át Slovenská Republikába bevásárolni, és apa is vágre rájött, hogy vezetnem kéne...
Így az odaút lassan telt el...
Mivel apa jól vezet, és azt hiszi, hogy án természetemtől fogva jól vezetek, és ha azmonnya hogy lépjek át a kuplunkgról a gázra, és közben lefullad a kocsi, akkor elküld a... na mindegy, az a lényeg, hogy elinsulás megállás egész jól ment végig, odaát vettünk paradicsom-paprika palántát meg almát, meg bevásároltunk, visszafele Visken keresztül jöttünk, úgyhogy megint sokat vezettem. Aztón jöttek Feriék, nah Feri, ő ey csodabogár, hihetetlen matekmániája van, és ez tök jófej módon jön elő belőle, ha nem Stefkó venné el a kedvem a matektól, akkor szeretném, mellesleg ő  a fenntartója a nemtommilyen matekmúzeumnak, és tök okos, és Perőcsényben volt telkük de sajna eladták, mert nemtudommiért, de az új tulajoknak nem kellett a belső, szal az a mienk lett, és most jött el a hagyaték utolsó része, egy kis cserép-kerámiadolgok, nagyon fincsi levest ebédeltünk, aztán elmentek, este apáék átmentek viskre, mi csináltuk ecsém honismeret leckéjét, lelkes közös FIFÁZÁS közben, aztán este filmnézés és alvás.
Szombaton hajnali fél 10-kor keltem, és egyből monták apáék, hogy go futni... nekem, ők pihennek, megregeliztünk, elmentem, tök jó volt, csak hülyekutyák meg mindenféle miatt sokszor megálltunk, úgyhogy elég nyugdíjas dolog lett belőle, de jó volt, kutyákat megfürdettük az Ipolyban, Zsuzsika már nagyon tud úszni, vadul vízbevetette magát, és visszahozta a fát, eközben ottvoltak Csenge-Zsomborék és jót játszottak.
Utána délutánra érkeztek Marcsiék, Ádi nélkül, egész délután ott voltak, fincsi tárcsáshusit sütöttünk, tárcséskrumplival, ami nagyon fonim és most próbáltuk először. Aztán szülők go Visk, mim meg elmentünk babázni, Öcsi megint eljáccott majmosat Csengével, látszott kinek van több esze, hát a 19 hónaposnak, este megint maradt a film, bár nagy beszélgetés folyt a szülők között.
Tegnap, hétfőn a Rákos família jött, finom kacsasültet sütöttönk, egész délelőtt elvoltunk, öcsém hozta a színvonalát bantusat jáccott dórival, én elvoltam, délután lesétáltunk az ipolyra, Marsnak nagyon tetszett a sok úszkálás, aztán hazafele öcsémmel futottunk, este anyáék mosogattak, mi pakoltunk, aztán elindultunk, a vendégek előttXDXD.
Apa meint felszedett egy kocsit Visken, és így csak 3-man utaztunk, + a Mars, aki vizesvolt, de tökre elfáratt, és nem mocorgott sokat, hazafele anyával vezetésről-kocsiról beszélgettünk, itthon yors fürdés alvás.
ÖSSZEFOGLALÁS:
Tök sokat kaszáltam, a tzelek területét végigértem, így asszem jövőhéten lehet már fűnyíróval nyomulni, tök jó, és elkezdtem a fölső rész rendberakását, a sok sitt elhordását, kutyaügyben tük jó volt, mindenkivel találkoztunk, Gyurci-Sáráékkal is, szal tök jó.

Ma uncsi nap volt 4-est feleltem nyelvtanból, aztán semmi, délután kis kosarazás, sok beszélgetés hazafele szal király, és szájharmonikaleckémet is sikerült megtanulnom, szal királyXD.
NAH csá, stb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr72466763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása