Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.25. 21:14 Hujjel

Bowling-nap

Ma reggelre Mars kajástálja átkerült a kert szinte másik végébe, ez úgy 10-körül volt, gyorsan összehajtogattam a ruhákat, és rendet raktam a sajátjaim között, egy kis TV, és indulás bowlingozni, késtem 7 percet, de a Frajna 10-et, szal jól lekéstük a villamost, így várhattunk...

De végül odaértünk, befuzettük a 200-at, ledöntöttük az ingyen koktélunkat.

Mert ez a verseny olyan ám, hogy 200-ért nevezek, kapok ingyenkoktélt, guríthatok 2 kört, és végén ajádék, póló. Szal tök király.

Nah igen, leurítottuk a köreinket elég szar lett, nekem 115,108, Frajna 80-70... asszem...

Aztán vártunk, néztük, h a többiek hogy mosnak le a színről minket, aztán jött Nolybi, és a buzi kislabdahajítós gurításával egész jól kezdett, aztán szarul végzett, bőven a Frajna alatt, akkor megint vártunk, lett eredményhirdetés, lelkes tapsolás kísért minden díjazottat, de la 3-man tapsoltunk, Frajna 5., én 2. lettem, ő 2000-nyi bowlingbérletet, én egy műanyag kupát kaptam, nokomment. Utána szétaláztuk Virágékat csocsóban 3v2-ben, Nolybi alázott, mi elvoltunkXD. Jöttünk haza szép lassan, és hullafárattan, és engem tucatnyi házimunka várt, szal OOOHHHSHIIIT!!!! Egyből ittam-ettem, aztán elkezdtem porszívózni, előtte persze megsimogattam Marsocskát, aztán pedig feltettem főzni a vacsiját, nah ez volt a baj, tegnap feltenni felejtettem el, ma levenni, ez volt úgy 6-kor, és nagyin 8-kor szólt, mire végignéztem 1 Heroes részt, szájharmonikáztam, hogy lehet h odaéett... És megéreztem a szaát, rájöttem, hogy nagyon. Mindegy, amennyit megeszik, megeszik, a többit én kivésem belőle, aztán újra Heroes, meg szájharmonika, amivel úy vagyok, hogy nem értem, amit feljátszott, de kitaláltam vmi hasonlót, és tök jól hangzikXD, jobb mint múltkor. Most várom apáékat haza, már jöhetnének, hehe, brinával voltak telken, azé ez durva, ők se sietik el az indulást, namindegy, meek, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr10487208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása