Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.04.18. 19:00 Hujjel

Nah elkezdtem.

Előre szólok, hogy gépelve nem tudok, és nem is áll szándékomban helyesen íírni, de azért a reflexszerű dolgok még mennek.
Ja, és mivel jó kis laptopom van(itthon a neve tiptop), aminek a billentyűi, hát hogyismondjam... nem túl jók, így amikor kölcsönadtam az öcsémnek egy kis játékra(persze nem ingyen-kölcsön, hanem csere-kölcsön céljával), egyik elég indulatos kitörése közben
(mondjuk például a "mario nem ugrott amikor nyomtam a szpészt..."), sikeresen becsúsztatta a G-billentyűmet a T alá, máig se tudom hogyan... Erre csak akkor derült fény, amikor már jónéhány órával később újra nálam volt a saját tiptopom(egy rövid veszekedéssel lezárt visszacsere után). Így legalább FÉLPERCES műtétet kellett alkalmaznom rajta, hogy visszakerüljön a helyére, váülis egész jó lett, csak most a G-met egy kicsit erősebben kell megnyomni, hogy működjön... Tehát  valószínűleg az írássaimból random ki fognak maradni G-betűk, na szóval nem azért, mert hülye vagyok, vagy valami ilyesmi, hanem technkiai okok miatt.

Ifjú és lelkes blogolóként, persze még azt se tudom mit írjak le, gondolom ide azok kellenének amik úgy történgetnek velem, tudjátok AZ ÉLEET NAGY DOLGAI, na és most észrevettem, hogy nem is akartam sokat írni, de máris tele van egy képernyő a G-betűm történetével, és így megelégedetten vonom le a következtetést(jó matektagozatos diákként): EZ A BLOGÍRÁS JÓÓÓÓ DOLOG, és csak ihhlet kell hozzá...
Na, aki véletlenül(vagy direkt) idetévedne, annak jóéjszakát. STB.

ÉS megint, ezennel egy elolvasással később, levonnám a tanulságot:
Ez az írás televan gépelési hibákkal me ilyenek, de úgy döntöttem(főleg azért, mert hosszú lenne), hogy nem fogom kijavítani ezeket, és épüljön bele a stílusomba ez az eész, szóval megintcsak sok szerencsés fejteetést, jó8 és STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr69431875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása