Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.03. 22:13 Hujjel

Esős, futós nap

A reggelt, mármint inkább a napot 11 kor kezdtem, bár már fél 10- kor felkeltem egyszer, mert tegnap Ilona megigérte, hogy 10 körül megyünk futni, hát ez nem jött össze...

Aztán én lustultam addig amíg anya meg nem érkezett, a Viski túráról...

-Átugrok répát venni!-

3 órás túra lett belőle, nem írom le, hogy mit csinált, azt az ő blogjában el lehet indulni, akkor regeliztünk egy jót és akkor jött Tamás, hogy mennek futni, ha akarok menjek át és indulunk, és kaptam magam, öltöztem, és átmentem. Ott találtam a babákat, akik egyből bevonultak a konyhába, és nagyon szétszerelték volna, még jó, hogy 2 sörnyitójuk van, 1 békás, és egy, hát öhömmm, 1 pucér, nős így nem volt veszekedés, aztán leléptek, mi meg 2 kutyával elindultunk futni. A tenapiból tanulva ma nem mentem betonon, de nem is akartak úgyhogy felsétáltunk a falu végébe, közbe másik Tamásékat megkérdeztünk, hogy jönnek-e, hát nem:(, meg Gyurci-Sáráéknál is megálltunk, de ekkor még mázlink volt, mert kijött Ica, és visszavitte őket. És aztán elindultunk futni, jó nagyot futottunk, Ilona 70 percre tervezte, végül össze is jött. Kemence irányába indultunk, elvegyülve a ribizlik és mindenféle vetés között, majd vissza, nekem tök jól esett, bár a szar cipő miatt a végére megfájdult a bokám. visszafele megint volt egy kis bajunk Gyurcikáékkal, és most mivel Icát nem sikerült kihívnunk, úgy döntöttünk, hogy 4 kutyával lemegyünk, Tamásék bezárják Kóficot és Zsuzsikát, és visszaviszik a kutyusokat, hát Sára nem kérette sokáig magát, egész elvolt az ölemben, olyaaaaan selymes bundája van=), de ezek okos kutyák, és amint látták, hogy bezárták Kófickáékat, hazafutottak. Én hazaértem, egyből lefeküttem egyet pihenni, jó sokáig ott fetrengtem az ágyban a géppel, és közben ittam a sörömet. Ez a fetrenés közben fotuk magunkat, és megebédeltünk anya nagyonfini bableveskéjéből, aztán újra pihentem, és közben átjöttek a Gézáék anyához, megdicsértem az ERIC CLAPTON CD-jüket, aztán el is mentek. És ezután át lettem küldve a Gabiékhoz csontért a Marsnak, nincs mit tagadni, a küldetést egyből vállaltam. Ott bevetődtünk a manókhoz, ahol nagyon jó az idő, és elkezdtünk játszani, Csenge nagyon ari volt, folyton valamit csinált, és kacagott, nagyon cuki volt, minden egyes rászólásra, hogy „a ház ajtaja azért van hogy azon át közlekedjünk!!!” vihogtak egyet, és ki-be mászkáltak a feltűrt falon keresztül. Aztán elálmosodtak, én hazajöttem, a csontokkal, amiket majdnem elfelejtettem. Eztán pihentem egy kicsit, és anya felhozta, az ötletet, hogy menjünk el valahova este, én ezen az alkalmoz nem kaptam és azt montam h „ööööeeehhh!!!”, így erről később már lekéstem, ezért egész este tök fáradtan itthon épeztem, és néztük az URIGELLERT, ami nagyon jó, és a LUI benne a legjobb, és a Danny Blue szart sem ér, bár ez az előadása jó lett, nah kb ennyit a máról, jó8, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr7455729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása