Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.06.19. 12:46 Hujjel

Félig balcsi félig nem

 

Mivel nem sikerült megszereznem a Balcsin írt Balcsi-blogot, az jóval később lesz feltéve, de most felteszem a többit, ami azóta történt...

Szerdán meint jókésőn sikerült kelnünk, asszem ez rekord lett XD, aztán megreeliztünk, és volt egy csomó programlehetőség, de hát sok lusta kocka... nem mentünk megint sehova. DE viszont ekkor vettük meg, adtuk át az ajándékot a vendéglátásért, egy csomó piát, és a frissen sütött csokistekercset. Hu olyan finom lett mint még soha, eleinte kis bajok voltak a tésztával, de egy kis liszt mindent megoldott, sok nyalakodás közepette kisütöttünk 4 tálcányi csokistekercset, aztán 5 perc alatt az egész eltűnt, ufflol, és rájöttem a taktikára, amitől alig folyik ki valamiXDXDXD. Nah átattuk az ajándékot, aztán jött egyből az ebéd, rohattfinom tatárbifsztek, és a sok csokistekercs miatt már csak 1 szeletet tuttam enni, de huhuhuhuhudejóóóó voltXD. Aztán pihenő, és jött az ötlet, hogy este menjünk el fürdeni a Balcsira, mert hogy az rohatt buli, meg minden király. Szal kicsi pihenő után elindultunk, mindannyian, kivéve 3 nagyonkockát: Ricsi, Petőke, Nolybimo, szááánalmas, mi tök jót füröttünk, a víz is király volt, meg az idő is, szal jóóó, aztán elmentünk énekelve a játszótérre, és 11-re hazavergőttünk, az este egész vidáman kezdődött, engem Zsófi, Frajnát Patty krémmel rohattjól kimasszírozott, csak Petra már rég elég szar hangulatban volt, így felbaszta Zsófi agyát, és mindenki mérges mindenkire, mi ki lettünk küldve a szobából, h húzzunk a picsába, szal a saját szobánkban folytattuk a beszélgetést kevésbé vidáman, aztán jött Ricsi, ő is teljesen átrendezte, mert TV-t kellett néznie... nem volt semmi izgi, aztán Patty úgy döntött, hogy 3-man buzulnak egy matracon Frajna-Csiszivel, mert a Petra-Zsófi páros elég elviselhetetlennek tűnt éjszakára, és Eszter is otthagyta őket, majcsak kibékültekXD. Csütörtökön hajnali 9-kor keltünk, gyors reggeli összepakolás, és dél körül indulás a vonathoz, a vonaton hosszas helykeresés után sikerült jóóóóót találnunk, így hazafele végig zenéthallgattunk, és mobil-kockultunkXD. Itthon Patty-t anyuja, és 2 üveg sör várta, csak egy kicsit langyos volt, aztán Pető-Csiszivel elugrottunk fagyizni, mert én még nem voltam idén, és huuuuu kb 3.-os korom óta megint ettem HUPIKÉK FAGYIT, tőőőkjó régi szép emlékek. mikor hazaértem, szülők azzal fogattak, hogy nem mehetek a Hódoshoz, mert már régen voltam Tésán, és mennem kell család miatt, de ezt sikerült megoldani, így este elmentünk apával koncertre, és rendeztünk egy jó kis apa-fia bulitXD. Nem azok voltak ott akiket hallgatni akartunk, de a csajnak jó hangja volt, a sör gyorsan fogyott, tehát végighallgattuk, sőt, belekóstóltam a búzasör tökélyébe, nyaminyami, ez szinte olyan mint a sima, csak kevésbé keserű, inkább savanyú a citrom miatt, de finiii. És így közben elbeszélgettünk piáról, arra jutottunk, hogy a rettentően bebaszást nem egyedül kéne kezdeni, mert erről neki jó szar élménye van, hogy otthagyták a haverok, nem voltak képesek elvinni a sátorhoz, és reggelig ot fetrengett, szal majd eccer elmegyünk, és iszunk egy hatalmasatXD. Ja és ottvolt Bluespapa, aki a magyar blues felvirágoztatója, és ennek ellenére még zenélni se tud, csak egy újsáíróXD, kis beszéd után indultunk. Ja éés jött az ötlet, hogy együnk egy gyrost a Blahánál, mert múltkor is ettek, és rohattjó volt, és montam, hogy szintem a legjobb a Keletinél van, így oda is betértünk, és háhá nyertem, aztán már jöttünk is haza, gyors fürdés, és go szlííííping.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr47547825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása