Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.30. 21:51 Hujjel

Bringázás

Szerda este jött az ötlet, hogy tegnap elmenjek bringával suliba, és meg is valósítottam, reggel normálisan keltünk, és elindultunk, kis kerülővel kidobtuk ecsémet, aztán go suli, tök jól odaértem, szinte korán, és jól el is fárattam, napközben jött a hír, hogy délután kézilabda helyosztók lesznek. Oké végigbírtuk a napot, tesin lemértem a súlypontomat 64, nem is rossz... Aztán kézire nagy nehezen sikerült összeszednünk a csapatot, de sok hülyeség miatt kikaptunk 8:6, ra, hát ez a kézis karrierünk eléggé lefele ível, szal jó szar, aztán marattunk focizni 4-ig, majd hazajöttem, épphogy hazaértem, volt fél óra pihenőm, és go edzésre, szintén bringával. Tök jó volt, végig jáccottunk, sok-sok meccs, és állatkodás, ez így már teccikXD. Aztán egyből nem mentem haza, hanem go örsre, mert mentünk koncertre valahova a Blaha mellé, úgyhogy jó messzeXD. Oda pont félidőben értünk, és addigra Szabó Tamásban volt egy kis italka, úgyhogy a hangulat elég jó volt, a végén odamentünk hozzá beszélgetni, és el akart csábítani Zozótól, hogy inkább tanuljak nála, nagyon sok érvet felsorolt, de nemtom, hogy mi lesz, jót beszélgettünk, megkaptam a számátXD, aztán tekertünk haza. Ma reggel szintén bringával mentem, írtam reggel egy bioszdogát, ami mindegy hanyas lesz, a 4-es már tuti megvan, kétesre meg nem akarok állni=). Aztán matekon, hát ez a stefkó ZSÍRHÜLYE. Kaptam egy 4-es dogát, amit bár én csesztem el 2 figyelmetlenséi hibával akkor isXD. Aztán nem akart lezárni 5-ösre 10db 5-össel, és 5db 4-essel egész évben, azért, mert az utolsó 2 dogám négyes lett, erre mondom, h de előtte ott volt 3 5-ös, áhh öhh ez mindegy, hábzáhábzürülüjülá. Annyira be volt pörögve, hogy folyton kellett írogatnom a beszólásait, így összegyűlt egy 3/4-oldalnyi, úgyh a felét se írtam le. Aztán JEEEEEEEEEEEEEEEE, olyan csont 5-ös irodalomdogát írtam mint a sicc. Bár 1 oldalt elpazaroltam baromságra, Alex be is vallotta, hogy az első oldal elolvasása után nemhitte, hogy 2-esnél jobb lesz belőle, hát legalább, őszinteXD, így tökjó, dícséretesre állok!!!!!!!!!!!!!!! ilyen se volt. Aztán uncsiórák sokra, infon nyomtam egy kis unrealt, király, abból is zsírötös leszek. Király, az angol jó hangulatban telt, de megpróbáltam odafigyelni. Alig marattunk suli után, mert minden nép lelépett, hazafelebringázás közben már fájt a seggem rendesen, ittohn volt egy kis pihenőm, vagy 1 óra, és megint edzés, tökjól odaértem, megint végig jáccottunk, király volt, főleg, hogy a Fodorral voltam, kicsit állat voltXD. Hazafel is fájt a seggem. Itthon feltettem a marskaját főzni, beültem retorikát csinni, meg szájharmonikázni, meg ilyenek,(TEKKEN), és közben jól elfelejtettem, szal odaégett, de mindegy, Marsocska okos, és kitakarítja úgyis, nah aludnom kéne, mert mostanában tök fáratt vok, szal JÓ8, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr70495714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása