Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2009.01.07. 18:03 Hujjel

Megint jóvalkésőbb:D

Igen, megint eltelt egy kis idő, ne mis olyan kicsi, nem volt semmi rossz, csak lusta voltam, rettentően. Ezért nem írtam, de most igeeeen:)

Hát az utolsó bejegyzés óta reneteg dolog történt: Mikulás, Karácsony, Szilveszter, és most 2009. Ezzel megragadnám az alkalmat, hogy minden kedves olvasómnak BOLDOG ÓJ ÉVET KÍVÁNOK!!!     Mikuláskor a Télapó feltűnően bécsi csokit hozott, vajon hogy ment oda?:O

Karácsonyra nekem elsősorban jogosítványt fog hozni a Jézuska, de kaptam könyvet, atlaszt(!!!), és új szájharmonikát, eleinte nagyon nehéz volt rajta játszani a kis Free Blues után, de most, hogy megszoktam, már ezerszer jobb.

 

Ő az új kedvenc, egy jóféle Seydel Blues Session, az alakja, a hangja, a tartása, húú minden megfogott benne, és sokkal komolyabban néz ki mint a kis aranyos Free Blues.

A legjobb, hogy adtak hozzá saját bőrtokot, így a régi üressé vált, és tudok benne vinni egy jó kis G-s harmonikát, következő napomra egy belevaló G-set fogok kérni, az a kedvenc hangolásom, hihetetlenül bírom a mély hangokat:D

Nah karácsony után szilveszter, volt egy nagyon jó kis bulink Ricsinél (köszi Ricsi). Nem úgy volt jó, hogy összevisszaszexelős és teljesenbebaszós, hanem jó:D.

Azóta meg megint suli van, és még mindig nem jobb:D, sőt egyre roszabb, dehát túl kell élni...

 

Majd valamikor jelentkezek újra:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr41863953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása