Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.04.27. 19:59 Hujjel

Mosthétvége, elég izgi:D

Tegnap(szombaton) sajna suliba kellett mennem, és nagyon büszke vok magamra, mert beértem 35(!!!) perc alatt, jó ottvoltunk, és 4-re kellett hazamennem, ezért a Stadionoknál üldögéltünk sokat, és 2 perc késéssel értem haza. Hosszas pakolgatás után elindultunk Tésára, útközben anya beszámolt az összes jó hírről, mivel sikerült mozgóinternetet vennie, és így mostmár, innen is tudok netezni, és írkálni.

Aztán mikor leértünk egyből Visken kötöttünk ki, ey hajváás céljából, öcsém szinte kopasz lett, én meg leváattam egy keveset. Ezt a folyamatot előtte és utána egy kocsmázással ünnepeltük meg. Főként az utána volt izgi, mivel már ott találtuk Csigáékat, és leültünk velük beszélgetni. Ez a Csiga elég fura ember: egyrészt nagyon hülye, és mellesleg az MTA biofizikai kutatója, ez a két nagyszerű tulajdonsága 5 sör után tök jó arányban keveredik el benne, és ilyenkor jó hallgatni, viszont 2 óra múlva elindultak hazafele, és innentől bunkóság lenne leírni tehát ki is hagyom. Az a lényeg, hogy közben jól éreztük magunkat, és kaptam 1 pohár szlovák sört, aminek eléggé jellemzője, hogy az átlaghoz képest is keserű, de valószínűleg pont ezért népszerű. Na és végül hazaértünk, mindenki épsébe, és lefeküttünk Uri-t nézni, de már bőven a fele után értünk oda, és még a vége előtt elaludtam, tehát jó8, STB.

Ma, amikor felkeltem már a regeli várt, meg a napi teendők: KASZÁLÁS, KASZÁLÁS, KASZÁLÁS...

Ennek egy kis része után előjött az első vízhólyag, ami gyorsan kiszakadt, így feladtam a kaszálással, és lekezeltem a „sebem”, és röhögtem, ahogy Öcsém elvan Márkkal.

Nah ez a Márk, ő is elég fura szerzet, pont a legsokatmozgóbb korszakának közepében van, így sokat kellett vele foglalkozni, például(erre olyan büszke vok) feladtam rá a cipőjét, így mostanra olyan fáradt lettem, hogy inkább folytattam az elkezdett kaszálást, minthogy utána szaladgáljak, de anyának sikerült őt befektetnie a TV elé, pont most.

Egy kis nyugalom...

Szóval ott tartottam, hogy néztem, ahogy ők ketten szerencsétlenkednek. És odahívtak segíteni, ekkorra öcsémnek 2 óvodással kellett már megküzdenie.

Aztán krumplit pucoltunk az ebédhez, és sokszor lefutkároztunk Márkkal a patakra köveket hajiálni, meg vissza, és akkor eljött az ebédiső, nagyin finom házi liba sült megintcsak a remoskában, sok krumplival, és nagyon fini lett.

Aztán patak, és már csak döglődök estig, amikor hazamegyünk, 10-re hazaérünk, gyors fürdés, alvás...

Na csááááááááááááááááááá, és előre is jó8, STB.

 

Az idáigit délután írtam, viszont, most már késő este van, a poént nem akarom lelőni, szóval előlről kezdem.

Az írás után kicsi gépezés, gyenge próba a neten való gyors szörfözésre, és, h ezt a szép írást feltegyem a helyére, és ezután kifeküttem a napra tanulni, persze ez egy csírájába elfojtott ötlet volt, mert Ákos és Márk egyből odajöttek segíteni, ekkor volt egy gyenge incidens, mert Márknak sikerült összevizeznie a lábát a szobában, megtalálta az egyetlen jól elrejtett vízforrást: egy szódásüveget.

Ezután volt egy másik kicsit problémásabb...

Ez a kis- és nagydolog szerencsétlen keverékeként jött létre, így inkább nem elemezném.

De aztán minden helyreállt, én beültem a gép elé, Márkék me lementek a patakra játszani.

Ja és Lacinak cikerült megszerelnie anya térerejét, és netét amit a saját és az ő gépén sikeresen taszított egész nap.

Aztán nagy integetés közepette eltávoztak.

Mi meg elkeztünk pakolászni, és ¾ 9 körül sikeresen elindultunk. De persze közbejött az, hogy az áram nem akart lenni, úgyhogy nem kellett szerelni, de aztán télleg elindultunk.

Ja, me az is közbejött, hogy apának egy kocsiért be kellett ugrani Viskre, ahol szépen bement az öszes szülő, és mint utólag kiderült, a nagy siettségben meg is vacsoráztam, erre angy mérgemben előkaptam a tiptopomat, és netezni akartam, de rájöttem, hogy szlovákiában nincs térerő, szal Marioztam meg elkezdtem irkálni. Már csak másfél óra hazaút vár rám, szóval megint jó későn leszek ágyban, és az új hetet jó álmosan kezdem, de nembaj, megint STB.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr54445936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása