Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.04. 22:14 Hujjel

Mogalmas Vasárnap

Volt egy egész jó napom, reggel megint csak 10- fél11 körül kezdtük a napot, és én egyből anyát meg akartam ajándékozni valamivel, de nem találtam elég szép virágot, szóval halasztottam, akkor reggeliztünk egy jó kis hagymás-körözöttes kérdést, és gúy terveztünk, hogy egyből elindulunk Ipolypartra folytatni a tegnapelőttit, amíg jóidő van. Ez nem jött össze, először Tamás jött át beszélni, aztán a másikszomszédékkal beszélgettükn ey jót így 2 óra késéssel, már borult éggel elindultunk. Először megnéztük anya szép virájait, amiket tegnap látott viskre menett, csak nem vitt fényképezőgépet, megtaláltuk, aztán később az út mentén nagyonsok olyat találtunk, és én közben szétfottóztam az agyam, ma megint lementünk a gáthoz, anya fényképezett, én meg eljátszottam a marssal, és néhány 2m-es fácskával, ő tök jókat úszott, de a tenapi fáradtság látszott rajta, aztán anya olyna jó repülős képet csinált róla, ahogy éppen beurik, hogy hűűűűűűűűűű.

Aztán megkerültük a holtágat, és közben anya megint viráokat fotózott, én meg Marssal játszottam, ez a marharépa, bement egy nagy bot után, és mivel a szélén fogta meg, és ne mtudott megfordulni, úgy döntött, hogy jó lesz neki kimászni a másik parton, de azért visszajött hozzánk, különben ebben az időszakban nagyon ugribugri volt, folyton fel-alá szaladgált. Ezután lesétáltunk a szép füvön a rétig, de a végén Majsocskát meg kellett kötni, mert sok horgász volt, egyiküknél macska is volt, de szerencsére nem vette észre, aztán végigértünk, ott tök jó volt, mert esett a fáról az a sok fehér cucc, és szép volt, hazafele Mars alig bírta a tempót, de ideért, otthon már egész délután csak pihengetett, mikor megérkeztünk, lefeküttem egyet pihenni. Aztán kezdődött a munka, mármint elkezdtem kaszálni,és letaroltam a gát gazát, majd letördeltem az öreg fákról a száraz gallyakat, és akkor hozta anya az ötletet, hogy ebédeljünk, ekkor már lehetett 6 óra, amíg anya melegítette az ebédet, én összedobtam neki egy csokrot szép virágokból, BOLDOG ANYÁKNAPJÁT!!! Mindenkinek, és mindenki anyujának, meg anya családtagjának. Nah szóval jól megebédeltünk, én meg füvet nyírtam, az összes fűnyírható területet levágtam, nagyon szép lett, és közben L. Tamás is nyírta a füvet, jó hangosan a fűkaszájával, és anya mondta, h elmentek a Tamásék, és én megkérdeztem hogy melyikek, miközben a szomszédtamás ott zúgott az újszomszéd-telken, jah mert ez úgy van, hogy vannak szomszéd-Tamásék, és fenti-Tamásék, majd lehet hogy írok, többet róluk, de ennyi, nah folytatom: és pont mikor befejeztem, jöttek a BANDITOSZOK, és elég mozgalmassá tették a köv 1 óránkat. Zsoma szétszerelte a ladát, közben Csenge szaladgált és kiabált, aztán arrébmentünk, mert Gabi anyuja még nem látta Zsuszikát, és a kicsiknek is nagyon tetszett, jah közben a Golfot is szétszerelték, és így Zsombornak sok zsebpénze lett. Megbeszéltük, hogy úgyis apa fogja megszerelni, és ha most szétszerelik a kocsit, akkor 20% részesedést kap az autószerelési díjból. Aztán a sok kosztól, amit a golfról kapartak le el kellett mennünk a GUT-hoz, hogy megmossák a kezüket. És nagyon durcisak lettek, úgyhogy hazamentek. Ezután én folytattam a kert-rendbetevést egy kis(sok) kaszálással, és legyalultam az alsó részt. Eztán sikerült!! Megtanultam a szájharmónikázásomat, és tök jó, meg meghatároztam az út során lefotózott virágokat...

Kisebb nagyobb, inkább kisebb eredménnyel. Ebben annyira elfárattam, hogy befeküttem az ágyba pihenni, és akkor jött az ötlet, hogy ugorjunk át a Gabiékhoz babafektetés után beszélgetni, és el is indultunk, bár épphogy csak be akartunk ugrani, egyből kaptam a söröm, anya a borát és le lettünk ültetve. Bár ők vacsiztak, gyorsan hangulat kerekedett, volt ott szó Csigáról, sajtról, Csigáról, forralt, de mégseforralt ecetről, ahol a bőr alatt buborékok vannak, meg CSIGÁRÓL, meg html-ről 16 teggel, meg aztán a 256 idegsejtű mű állat, meg Csia, meg én hülyeségem ,, meg virágokról, emg nem is szoroztam reciprokkal, és tudom 2/3  ¾-edét :o , aztán fél 11 körül elindultunk, és azóta itthon fekszek az ágyban, virághatároztam, és tv-zek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr85455737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása