Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.17. 21:22 Hujjel

Jó-Rossz hét

Eész héten alig volt időm írni, meg kedvem se, szal csak most, szombaton írom le, Szerdán  ott volt a suliban a CSISZÁR, és tesi előtt asszittem, hogy tudok kosarazni... Aztán rájöttem hogy nem, és elestem, a hülye BITUMENES pálya nem okozott csalódást, egyszerre sikerült 4 vérző sebet szereznem, fájni nem fájt, meg azóta se, cak jött a vér, és mivel Szíjet hülye, nem kezelte le, nah mindegy, más semmi izgi nem történt, elmentem szájharmónikázni, jót beszélgettünk, gyakorolgattunk, (CSISZÁR-csak h ne sírjon h keveset szerepel)lekezeltük a sebem, aztán hazajöttem, ja és odafele szakatt az eső, de utána már sehol, hazafele tök szép volt az ég, mobillal le is fotóztam. Aztán a csütörtök a töritz jegyében telt el, marattam kosarazni, a CSISZÁRRAL, meg Frajnával, hazafele jól elvoltunk, másfél óra alatt hazaértünk. Aztán edzés volt, sajna andrás bát nem csapták ki, úh vele, jó szar volt, sok futással, és eldöntöttem, hogy pénteken nem meek futóedzésre. Pénteken reggel Petrával mentem suliban, ott találkoztam a CSISZIVEL, utána 4-ig marattunk, utána elmentünk hülyülni, sok izgi történt.(nem érzem a publicitást, hogy leírjam:P) Aztán lejöttünk telekre, ja és Frajna vére hozta a HŐSÖK MÁSODIK ÉVADJÁT KIRÁÁÁLY, meg egy csomó hülye játékot. Ma fél9-kor keltünk, és átmentünk Ságra, oda vissza sokat vezettem, immár lefulladni se fullattam le, tök jó, visszafele, elmentünk földutakra forgolódni, tök jól ment, csak hát erdőbontó baktérium lettem, és sikerült 3 kézifékes induláásból 2, ami kiráááálly, aztán földet lapátoltam, meg kertészkettem,  és erre már múlthéten rájöttem, hogy kertész leszek, és tök jó. Meg ennyi, regeli után lementünk megnézni a képkiállítást, és jó volt nézni, hogy a falu milyen szép is volt régen, és király, ott van KONDITEREM is, guminővel, bár az nemtom h miccsinál ott, de jó, babáztunk Kisvaxékkal, kutyáztunk Sáriékkal, és punnyattunk, kb ennyi, nemrég elkeztem fűnyírni, mert ráfér a telekre. Aztán este anyáék go Visk, mi szintem maradtunk itthon punnyadni, este mé gépezés, aztán alvás. JÓ8, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr9477602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása