Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.19. 21:32 Hujjel

Hétfőőőőőőőőő

Reggel jól felkeltem, letéptem a lábamról a szép hosszú leukloplasztcsíkokat, összeszettem magam, és szép lassan elindultam, bent nagyonösszelegjobbbarátkoztunk az Emivel, mert mondtam, hogy valaki megigérte nekükn, hogy a Budapesti olimpiára majd meghív, és ő is el akart jönni. Ennyi, sTefkó szokásosan tökhülye volt, már jó lenne ha nyugdíjba menne, mert nem lesz nekünk jó, 2-3 év múlva új ofőt kapnunk érettségi előtt, úgy, hogy addig nem "tanítottak" nekünk semmit, aztán sok óra, Sámi valszeg bepiált, mer elég szar kedve volt, Mizo kiosztotta a dogákat, 4-es lett ooohhhbaszki. Stefkó megint hülye volt, tesin magasugrottunk, és kéziztünk végre, a csapatunk fele mé életében nem kézizett, és holnap bajnokság, és a jófej Szíjet engedett minket 10 perci baromkodni... De aztán du is sokat dobálgattunk, de nem az igazi 4-en szaladgálni fel alá, aztán mivel jött a lánykosár átmentünk a kisterembe aztán ki, hude elfárattam...
Hullán értem haza, és szinte egyből indulás edzésre, nem mehettem papucsba, mert bringázni nem jó benne, oooooooooohhhshit, de az edzés rohattjó volt, mert Ágival voltunk, és végig jáccottunk, hülyülve, kissé durva stílusban, hát ezt is szokni, kell, sok állatkodás, és nagy elfáradás következtében vége lett, és hazajöttem, itthon az elmenő anyáék fogadtak, mert be kellett vinniünk vmi munkát, amit fölöslegesen hozott el, aztán próbáltam tanulni: spanyolt és szájharmonikát, sajna semelyik se jött össze, bár nagyon akartam, az amúgyis bot fülemmel ilyne állapotban a hangokat se tuttam elkülöníteni, szal holnap elég gáz lesz,úgyhogy itthon csináltam a semmit, és megírtam a blog-elmaradásaimat, legalább erre ne méreztem magam szarul. Igen. Ez a blogírás is nagyon követel egy bizonyos hangulati szintet, mert ha szarul vok, átadom benne a rosszullétemet, alig tudok írni, és még a történeteket se akarom kifejteni lustaságból, szal szar, ezzel ellenben jókedven vidáman írok, és kitérőket is  teszek, ilyenkor nagyonhosszúak a bejegyzések, nah röviden(v hosszan ennyi), JÓ8, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr97477618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása