Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.24. 21:13 Hujjel

Megint jó hét

Kedden jött az SMS zozótól, hogy csak 3-ig, vagy szerdán 4-ig ér rá, mivel én ha 3-ra oda tudok sietni akkor jó vok, ezért elhalasztottam, így kedden maradhattam sokáig hülyülni. Aztán szerdán elég zsúfolt napom volt, délután egyből siettem Zozóhoz herflizni, tök jól elvoltunk, nekem nem sikerült megtanulnom a daradot, szal kissé gáz volt a dolog,, aztán ő elment valami oktatóizé készítésre 4-re, és így elvitt a Moszkváig, ahonnan én egyből mentem a Mini Garros teniszpályára. Ott 1 órát teniszeztünk Frajnával, tök jó volt, egész jó dolog ez a tenisz, teccik. És elvesztettünk egy labdát, szal oda kellett adnom neki az Istvános teniszlabdámat, brühühü, nah mindegy, aztán felmentem egyet inni 5 percre. Frajna anya, és Frajna mama fogadott kitörő örmmel, hogy milyen jó, hogy felmentem, gyorsan kölyökpezsgő ünneplés, BOLDOG SZÜLINAPOT FRAJNAAA!!!!!! És hát ott ragadtam, volt madraguja, vagy mi evés, bár egy kicsit már romlott volt, asszonták, az Mozambikból jött, mivel Frajna nagyi ott lakik, és évente egyszer jön el ide, és pont most, és majd jön nekünk teniszórát tartani. Aztán előkerültek gitárok, szájharmónikák, nagy zene bona lett, de ebéd után és torta közben a kockázásé volt a főszerep, elég durva volt, amikor a Frajna 17 mp-s rekordját leszarozték, hogy az átlaguk is 15, na mindegy, állatság. Este kocsival hozott haza Frajna anyu, 9-re...

Csütörtökön kicsit marattunk, de Csziszinek haza kellett mennie, így beugrottunk a Media Marktba egérpadot, fülhalgatót és mikrofont venni, mindegyiket sikerült megtalálni egy kis eltévedés után, így most nagyon cuki kiskutyás egérpadom van- azért, hogy az egereim le tusjanak rá ülni...-

Pénteken vicces volt, a liftes eset: Balog+Szabó liftezni akartak, ami a konzervatív sulinkban eléggé nem megengedett. De inkább az a baj, hogy én is, főleg hogy futva, és akkor, amikor már csukódott, így kitéptem az ajtót beszálltam, a lift meg csukódott, szerencsétlen Feri meg lemaratt, mé csukódás közben hallottuk Galambos ordítását, hogy szálljunk ki. Aztán a 2.-on, ahogy lecseszi a Ferit, oké ez kb ennyi, Ferenc asszonta, hogy ebből gáz lesz, aztán órán Jakócs leküldött minket Stefihez, hogy számoljunk be a dologról, ő persze tök komolyan vette az egészet, mi meg nagy nehezen küszködve a röhögéstől elmontuk az esetet. Stefi egyből jött azzal, hogy ez mekkora égés lesz nekükn, de főleg NEKI, amikor elmonnya az igazgatóbácsinak, olyan hülye, akkor minek monnya el? Mindegy... Ja és persze osztályfőnöki figyelmeztető.

Aztán vissza, és pont lekéstük az angolnak azt a részét, amikor a levélfelolvasás volt, amit persze nem nagyon csintunk meg...

Félután sokan indultunk haza, de csak a Baloggal értünk célba, itthon fél óra Kreténolvasás volt, aztán apa megkérdezte, hogy mi volt suliban, én elmontam, ő me hirtelen felindulásából asszonta, hogy mennem kell tésára, bár tuttam, hogy ebből úgyse lesz semmi, meg ha igen, nekem nyóóóóóóóóóc.

Nah mindegy, aztán elmentünk meccsre, tökjó, felfedeztük az INSIÁNSÖRIDZSÚZ egy újabb lelőhelyét, az Eötvös Gimnáziumot, ott is harminc, és most sokkal jobb, ittunk is, és ez olyan hülyeség, fenn a tesiterem a harmadikon, rlőttünk, valami kosár-tánc próba volt, tök vicc volt, aztán a meccs...

Tök szar volt, 6(!!!!!!!!) ponttal kaptunk ki...

Úgy, hogy kihagytunk 35 ziccert(!!), és 21(!!) büntetőt, ez így összesen +91 pont lett volna, ha csak a NEGYEDÉT bedobtuk volna, simán nyerünk...

Szánalmasan szar, és szerintem rohattul nem méltó befejezése 5(!!) év kitartó kosarazásnak, szal eléggé letörten mentünk Mekizni, bevágtunk egy nagyravágyót, Balo közben lelépett vonatozni, aztán 10-re hazaértem, eddigre apa lelépett Török Ádám koncertre, reggel ő keltett, hogy maradhatok ittho,n de máskor ne kelljen „faggatni”, hogy mi történt, oké...

1000 teendőm van, a napomat elvitte a cseresznyeevés, és a pizzakészítés, kicsit felextrásítottam az alappizzáimat,csináltam egy nem olyan jó gyümölcsös pizzát, és egy rohattjó sajttaltöltöttszélű nagyonkukoricás sokkás pizzát, nagyon finom volt, ja és egy simát, ami szintén tök jó lett. Aztán döglöttem, teregettem meg ilyenek, kitaláltam a nyelvtan retorika vizsga témámat, és gyűjtöttem róla anyagot: Az Illuminátusok uralják a jelenkort.

Durva dolgok lesznek benne, én már várom, nah most este itt fekszem az ágyban, nemrég füröttem, és attam vacsit a Marsnak, mivel oly jellemző módon elfelejtettem neki vacsit főzni, még kicsit melegen attam oda, és ez neki nem teccett, bele-lefetyelt jobbról balról, és nem tetszett a hőmérséklete, így fogta az edény szélét és kiboríította az egészet hűlni, nagyon durva volt, főleg egy kutyától látni ezt, hát látszik, hogy nem véletlenül folyik Troll-vér az ereiben.

Troll egy nagyon híres németjuhász kutya volt, akinek Mars a leszármazottja, és ha asszongyuk kutyás társaságban h Troll, akkor mindenki hűha, szal király, holnap megyünk bowlinozni, úgyhogy, jó8 STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr22487205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása