Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.09.21. 22:20 Hujjel

Blog visszatér!!!!

Húúú, olyan régen írtam már, nem is volt nagyon időm, meg kedvem se. Nem szeretnék senkit se nagyon beoltani, de a blogírásban szerintem az a lényeg, hogy az írásra, a gondolatra amit éppen lejegyezek, jöjjön visszajelzés, ha ezt nem így gondolnám, akkor valószínűleg naplót írnék, és azt elrejteném a gépem egy zugába, hogy véletlenül se lehessen megtalálni. És ha nem jönnek a visszajelzések, hogy legalább kevésvalaki eljáride és olvasgat, nekem elmegy a kedvem, mert tulajdonképpen miért is csinálom ezt az egészet, és szépen lassan eltűnik az életemből, most megpróbálom újrakezdeni az egészet, kicsit kibővíteni az olvasók körét, hogy több "beavatottból" majdcsak több olvasó lesz. Biztos, hogy nem fogok anyira mindennapraegybejegyzés szintem irkálni, de ha vmi fontos történik le szeretném jegyezni azt, hogy megmaradjon nekem.

Szóval ez a kis lelkizős bevezetés után jöhet egy kicsit jobb élményem: a hétvége GYULÁN. Minden évben el szoktunk ide járni így szeptemberben, mert egy barátunkéknak van itt apartmanjuk, és ilyenkor, a szezon után meg szokták hívni a baráti társaságot. És szátfürgyük a fejünket a méltán híres várfürdőben. Reneteg melegvizü medence, sok szórakozás, és kikapcsolódás, nekünk ezt jelenti. És vasárnap, jó szokásunk szerint meglátogatjuk a Gyulai piacot, feltöltjük a ruhakészleteket, ha van rá mód, és bevásárlunk.

Gyula nagyon szépen fejlődő alföldi város. A belvárosa nayrészt sétálóutcákból áll, szellősen, nem mint Pesten. A főtéren nagyon szép szökőkútrendszert építettek néhány éve, sütétben hatalmas élmény. Azt mondják -bár ezt nem tapasztalhattam-, hogy suliidőszakban annyi gyerek jár bringával, hogy nincs azokat hova lekötni, tehát, hogy legyen hely, azoknak akik közel laknak, megtiltották, hogy biciklivel járjana ksuliba, elég durva, de ha Budapest közlekedése is itt tartana, nem lenne mit sírnunk a szmog, és a büdös levegő miatt. A másik, ami esti sétám folyamán történt, szép Fővárosunkban este 9 után a sötétben egyedül nem nagyon merészkednék ki az utcára, főleg egy 1-órás sétára a város belvárosában, nem érzem azt a biztonságot mint ott, elsétáltam az egyesszámú disco előtt is, nem mondom kicsit fostam is, amilyen forma emberek jártak arra, de emgnyugodtam, nem történt semmi, ezzel szemben, pl. a Bank!-nál, a Nyugatinál, még nappal sem érzem magam teljes biztonságban, ha egyedül sétálok. Én nagyon megszerettem ezt a gyönyörű várost, ha nem tudnék kimenni külföldre élni, az biztos, hogy oda fogok költözni.

Na akkor most már tényleg a hétvége jön: Pénteken sajnos későn indultunk így későn is érkeztünk me ahhoz, hogy elmenjünk az esti welness-fürdőzésre, ezt már 3 éve mindig betervezzük, de még sose jött össze. Szóval csak vacsiztunk egy hatalmasat, és alvás, szobaton kényelmesen felkeltünk, megreggeliztünk, és elindultunk a fürdőbe, egyből mevettük a welness-jegyet, így egész nap szabad ki be járkálásunk volt, jól eltöltöttük a napot, sookk fürdés, maszíroztatás, és pezsegtetés közepette, majd este elmentünk vacsizni, olyan jó helyet találtunk, hogy az csak na, nagyon finom volt a kaja, és bőven elég.:D Ezután úgy döntöttem, hogy jól esne egy kis fej-szellőztetés, és gyomor-ülepítés, szóval kértem egy óra kimenőt, tök jót bolyongtam a Vár körül, és egy kicsit a centrumban, madj visszamentem és elaludtam. Vasárnap keltünk amikor keltünk, majd indulás a piacra, nagy bevásárlás reményében, 10 perc múlva üres kézzel jöttünk el onnan, ennyi... Majd szinte egyből egy újabb fürdésre indultunk, ezúttam welness nélkül, sajnos... De így se volt rossz, bár megfigyeltem, és ez kicsit eltántorított, hogy a gyógy-úszómedencében mindenféle fura, ismeretlen képleet úszkáltak, szerencsére ezen túl sikerült magam tennem. Sajnos ezután már indultunk is, a jól megszokott töltött-lángos evést sajnos kihagytuk teknikai okokból, konkrétan zárva volt a lángosos, így a Nagylaposi Birkacsárdában ebédeltünk, de szerencsére nem vesztettünk sokat( ez nem a reklám helye, de a 3-tojásos, hatalmas rántotta 300 volt...), aztán mentünk Újszászra felvenni az éves bérköltséget az ottani földre. Ott annyira dagatt disznó volt(kb. 2 mázsa) mint a Frajna:P. Meg 2 tök ari csikó, tök vicc volt, teljesen szabadon szaladgálhattak a pusztában, és nem mentek el=). Meg 3 kutya: Nato, Gimbli, és Fidesz, jó nevek:P.

Aztán már csak jöttünk haza, és itthon csak punnyadás, szóval kb ennyit a hétvégéről, nekem tetszett, és JÓÓÓMEEEEEEEEEEEENNN.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr87674972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása