Naptár

Létszámláló

Beszéddoboz


Bölcsesség

Utolsó kommentek

  • olvasó: Szia Ajánlom,(ha még nem olvastad) David C Kortentől a "Tőkés társaságok világuralma" című könyv... (2008.09.28. 16:08) Illuminátusok, korunk irányítói.
  • Tökmag: Ajjajj itt komojan kommentek kellenek 1 baj van a bloggal, h kevés az írás RÓLAMxd (2008.05.15. 21:24) Vicces hét
  • Lujzi: Sziiiiaaaaaa! Úristen, elolvastam az ÖSSZESET! Végre egy info óra, amin nem szar programozás van, ... (2008.05.09. 08:55) Meccs, és más...
  • Zsófi: Nyomon követem életed izgalmait:P...nagyon izgik:D...kíváncsi vagyok mit csinálsz a szünetben és m... (2008.05.02. 15:28) Ballagás, és kikapcsolódás
  • Tökmag: Itt vok én az egyik tökhülye haver(?) és köszi h beleírtál, TÉLLEG egész nap ezt fogod hallani! Am... (2008.04.29. 20:06) Kedd
  • Utolsó 20

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor az orromon jön ki a tej.

2008.05.18. 21:59 Hujjel

Búcsú

Meg volt beszélve, hogy 9-re megyünk viskre megnézni a tűzoltóversenyt, de egy ideig az alvás mellett döntöttem, de öcsém büdös szájszagát nem tuttam kiverni a fejemből, így az alvás nem ment, szal én is mentem át, odafele beugrottunk jégkrémet enni, és lezabáltam magam, úgyhogy ott kellett vigyáznim a csokifoltomra végig, kis késéssel értünk oda a stafétaverseny közepébe, ez arról szól, hogy tűzoltócuccokat kell csorsan összeszerelni a focipálya körüli szaladálás közben, de sajna 11-re vissza kellett mennünk, pont mire a vizezés kezdődött, mert palacsintasütés volt igérve a Tésai nagy búcsúra, elindultunk, és BUMM, szól hangosan a rajtpisztoly a Viski templom előtt... És egy durrdefekt kíséretében megjutalmazott egy hazaúttal.            idáig a búcsú annyiból állt, hogy a pap beszélt, és egy játékos jöt árulni, de idén, maga a Váci püspök jött el beszélni, délelőtt mise volt, sok-sok emberrel, előtte, közben utána a Művházban kiállított egyéni képekből képkiállítás, nagyon jó volt nézni, hogy a falu milyen szép volt régen, tök jó. Aztán délután meg a környébeli Kórus koncertet adott, és a mise-koncert közötti lyukat töltötte ki a kajálás, anyáék nagyon finom fasirtot csináltak, meg volt minden mi szem szájnak ingere, ennyi embert Tésán mág nem is láttam, jó volt nézni, hogy a réi barátságok, amiket elvágott a határ, hogy újulnak fel újra, 30 év kiesett, és most újra szabadon járható az út, erre könnybe lábattak szemeim, olyan szépet írtam... Nem is csak akkorát tüsszentettem, hogy mindenhol jött ki belőlem a...öhömm...
Nah szóval sok kaja, és apa felvállalta a palacsintasütéstmi előtte átmentünk Vaxiékhoz babázni, és bemutatták az ikresség előnyeit-hátrányait: előny, hogy két babával lehet szórakozni, és nincs az, hogy az öcsém szánalmas pofával belebámul szegény fejébe és nem lehet semmit se csinálni, hanem ketten okoznak galibát folyton, a hátrány meg, hogy Csenge és Zsombor visongva szaladgáltak hozzám, hogy a labdát-versenyautót elgurítsam nekik újra, egyszer, kétszer, tízszer, ekkor az élénkség nő, aztán százszor, és mégtöbbször, hacsak öcsém me nem jön, később Csengére rájött a szaladgálhatnék, és ezerszer körbefutott engem, jujj és nagyon ari volt, Zsombor elég durcás kedvében volt, azért, mert Attila nem hagyta hogy felborogassa az asztalt, és elkezdett sírni emg minden, erre Csenge rámutatott, aztán elkezte simogatni, elég kezdetlegesen, de mint tuggyuk a szándék a fontos, ez nagyon tetszett. Ja és alkoholbázisom megint nőtt egy kicsit, és rájöttem, ohgy a barnasör is van olyan finom mint a világos, csak hát két babával a nyakadban elég nehéz élvezni az ízeket. Aztán volt sok palacsintasütés, kaja-pia minden, rájöttem, hogy a barnasör is van olyan jó mint a világos, és ittam mindenből egy kicsit, meg aztán hazamentünk pihizni, én szájharmónikázni, aztán vissza, aztán majdnem babázni, de mivel pont uzsi volt, nem lehetett őket normálisan etetni őket, mert játszották a nagyfiút, így hazajőveÁgiéknak jött az ötlet hogy mennyünk le az Ipolyra fotózni margarétát meg nőszirmot, a fotók elkészültek, csak a hegy fölöt felhők gyülekeztek, nembaj, onnan sose jön eső, hát itt a kivétel...
De ha esik, nem nagyon és rövid ideig, nem jött össze, tehát úgy megáztunk mint állat, és lent a átnál egy fa alatt vártuk meg a végét, mivel Marsot nem zavarta ez az egész, lelkessen szaladgált, és mivel úgyis olyna vizes volt, már meg kellett fürdetni, apa nem nagy örömére, mert ő már ivott, így nem vezethetett, tehát a Marsot ő vitte haza, az ölében=). Otthon egyből már pakoltunk, anya mosogatott, én pakoltam-fetrengtem, és akkor apa szólt, hogy mennyek, megfordulhatok a ladával,oké, nagyon lazán elindultam, odamentem, és ekkor kezdődtek a bajok, a kuplunkról induláskor úgy lepattantam, hogy vissza se ugrottam megálláskor, így leálltunk, apa egyből ordibálni kezdett, neh oké mindegy, betolattam, megint leáltunk,kiabálás, kimentem előre, leállás, kiabálás, vissza hátra üvöltözés, elkergetés, így ki kellett tolnom a kocsit a félig-ribizlisből, és elég szarul lettem, az a gáz, hogy apa rohattjól vezet, és tuggya is, hogy mi van, csak azt hiszi, hogy én 2 gyakorlás után olyan profi vagyok mint állat, ez valószínüleg abból indul ki, hogy anyát amikor tanította, neki már megvolt a jogsija, és így ő kicsit tudott vezetni, ellentétben velem, tehát bármilyen hiba után leüvölti a fejem, hoy milyen hülye vagyok, nah mindegy, majcsak emgtanulok vezetni  így is. Aztán hazamentünk, én nagy durcásan hátul keresztbefeküdve zenéthallgatva, Mars vizesen itthon örömmel tapasztaltuk, hogy a cseresznye érésközeli állapotba került, és meg is kostoltuk, aztán egy kis gépezés, és alvás, de fürdés közben a sebem jól leázott, és le is szettem a gusztustalanszínű Oxykortréteget róla, ezért éjszakára be kellett kötözni, ez sikerült, és minnyá alszok.
JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ8, STB.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://famano.blog.hu/api/trackback/id/tr3475978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása